14 Temmuz 2011 Perşembe

genc kız sikişi

Merhaba , benim adım Ayfer . Epeydir günlük tutmayı düşünüyordum ama bu gün başladım nihayet . Ne yazılır günlüğe inanın hiçbir fikrim yok ? En iyisi günlük yaşadıklarımı yazmak .

Dün , yeni aldığımız ev nedeniyle değiştirdiğim okulda lise ikinci sınıfa başladım . Tanımadığım bir sürü kız ve oğlanla aynı sınıfta derslere başladık . Hiç birisini de sevmedim . Babasız olduğumdan mı nedir, yeni tanıştığım kimselerin beni sevmediğini düşünerek ben de onları sevmem ilk günler . İlk gün için bu kadar yeter sanırım . İleride daha çok yazarım .

18.10.1992 , saat 21.30

Neredeyse bir ay oluyor , günlük yazmayı unutmuşum . Bu gün güzel bir gün geçirdim . Sınıftaki arkadaşlarımla aram iyi . Hepsi de beni seviyor , ben de onları tabii . Okuldan sonra beraber sinemaya , oradan da çay içmek için sahile gittik . Hepsi çok neşeli çocuklar . Hele Canan çok komik bir kız . Ufak tefek ama çok sevimli , onunla iyi arkadaş olacağız sanıyorum .

Annem dersleri aksatıyorum diye çok kızıyor . Aslında haklı , ama ben de gezmek tozmak istiyorum ne yapayım . Dışarıda hayat o kadar güzel ki ,eve girip ders çalışmak çok sıkıcı geliyor . Babasız çocuk büyütmek kolay mı diye durmadan kafamı ütülüyor . Öğüt vermeyi ne çok seviyor . Sanki kendi okumuş da ne olmuş . Üç kuruş maaşa talim ediyor . Kendisi gibi bir züğürtle de evlenmiş , onu da trafik kazasında yitirince tek başına kalakalmış , benimle uğraşıyor . Hele bir on sekizimi doldurayım , o zaman çok şey değişir .

07.12.1992 , saat 23.00

Yine unutmuşum günlüğü . Bu gün Cananla konuşurken anımsadım . Canan en iyi arkadaşım , haftaya doğum günü var . Annem izin verir mi acaba ? Yoksa yalan mı söylesem . Bu Canan ne acayip kız . Daha on altı yaşında iki erkek arkadaşı birden var . İkisini de birbirinden habersiz idare ediyor . Sadece öpüşüyormuş söylediğine göre . Ben hiç öpüşmedim , nasıl bir şey acaba ? Canan çok güzel diyor . Naci peşimden koşuyor ama onunla asla öpüşemem .Tolga fena değil ama o da pek asık suratlı . Annem ne kadar kızıyor bana . Aklım bir karış havadaymış . Evet , öyle .Ders mi düşünecektim sadece ?. Zaten onun yaşına geldiğimde iş-ev trafiği başlayacak , bırak bari bu yaşta tadını çıkarayım hayatın .

13.12.1992 , saat 23.00

Dün Cananın doğum günündeydim . İlk defa sigara içtim , berbat bir şeydi . Canana Tolgayı sordum , kız arkadaşı varmış ama ayrılmış . Tolgayla bir kez dans ettim ama pek yüz vermedi bana . Ağırdan satıyor kendini . Olsun , her şeyin zamanı var . Bazı arkadaşlar gizli gizli öpüşüyorlardı. Banyoda Ömer’le Sevgiyi öpüşürken gördüm , nasıl da sarılmış dudaklarını emiyorlardı , içim bir tuhaf oldu . Kim bilir öpüşmek nasıl bir şeydir . Annem bilse aklımdan bunları geçirdiğimi bana ne der acaba . Okuyup meslek sahibi ol diye tutturdu kadın . Önemli olan para anneciğim para . Meslekmiş işmiş boş bunlar , aha senin mesleğin de var işin de ama harçlığımı zor veriyorsun , yalan mı ? Bunları desem şimdi başlar yine babasız çocuk büyütmekten , el alemin ne zorluklarla yaşadığından. Çok kalmadı anneciğim , merak etme yaşım on sekiz olduğunda , bay bay anneciğim . Yarın Canana sorayım Tolga ne düşünüyor hakkımda , biraz ağız yoklasın .

01.01.1993 , saat 12.00

Of , başım zonkluyor , bir hap alayım . Dün akşamki yılbaşı eğlencesi için nasıl oldu da izin verdi annem acaba ? Her halde kendi programı vardı , beni başından savdı . Son günlerde benimle uğraşmıyor pek . Bir meşguliyeti var ama ne acaba ? Neyse ben keyfime bakarım . Ne kadar çok sigara içtim dün akşam Yasinlerin evinde .Alışıyorum galiba bu pis şeye . Yok yok bir daha içmem , çok berbat bir şey . Bir yudum da viski içitim .Allahım ne kadar iğrenç bir şey o öyle , nasıl içiyorlar , deli bunlar . Tolga bu defa neşeliydi , benimle de ilgilendi gibi geldi bana . İçki içtiği içindir belki de . Yine tozuttu herkes , nasıl da çekinmeden sarmaş dolaş ,dudak dudağa bu yaşta kuduruyorlar . Annemin ne kadar istemediği şey varsa bu partilerde mevcut . Melihi tuvalette Selini öperken gördüm bu kez . Ama ne öpme kızı duvara dayamış , üstüne abanmış kalçalarını sallaya sallaya öpüyor güya . İkisi de kendinden geçmişti . Hala gözümün önünden gitmiyor . O an içimden garip bir ürperti geçti . Bu sevişme , öpüşme çok hoş bir duygu olmalı , seyrederken bile içim bir tuhaf oluyor . Elimle oynadığımda bile ne kadar zevkli , gerçeği kim bilir nasıldır . Annem de hala uyuyor , o ne yaptı acaba dün akşam . İçki de içmez ama dün içti her halde . Hala uyanmadı çünkü . Bir duş alıp kendime geleyim .

25.02.1993 , saat 23.50

Sömestr tatili başladı nihayet , rahat rahat uyuyabiliyorum sabahları . Tolgadan beklediğim girişim sonunda geldi ve karne aldığımız gün benden hoşlandığını söyleyerek tatilde buluşmak istediğini söyledi . Havalara uçtum tabi ama belli etmemeye çalışarak ,olabilir , bakalım filan gibi cevaplar verdim . Hele bir arasın , koşa koşa giderim , durur muyum ?. Annem iyice ilgisizleşti bana karşı . Ne yaparsam yapayım umursamıyor . Altından bir şey çıkacak ya , üvey baba filan çıkmasın da . Aman bana ne , harçlığımı kesmesin de ne yaparsa yapsın . Az daha unutuyordum Cananın anlattıklarından bahsetmeyi . Aynen aktarıyorum konuştuklarımızı , hepsini hatırlıyorum ;

- Günaydın Canan

- Günaydın

- Sabah sabah çok neşelisin

- Birisine anlatmazsam çatlarım , seni bekliyorum deminden beri

- Sakin ol , sabah erkenden uyandırıp çağırdın , ne oldu kız

- Dün akşam Cengiz’le diskoya gittik

- E , bunun için mi çağırdın beni ?

- Sus be dinle , diskodan çıktıktan sonra sahilde el ele yürüdük , sarılıp öpüştük

- Ya ne var bunda Canan allah aşkına

- Dinle , sözümü kesme . Daha sonra beni eve bırakacaktı ama kendi evlerine sürdü arabayı , biraz oturup bir şeyler içeriz annemle tanışırsın falan deyip evine davet etti

- Sen de kabul ettin tabi

- Evet

- Sürpriz , evde kimse yok

- Aaa , nereden bildin ?

- Devam et sen

- Cengiz , üzerimdeki bluzu çıkardı , olmaz falan dedim ama sütyenimi de çıkardı beni hiç dinlemeden

- Sonra ?

- Sonrası ikimizde çırılçıplak kaldık

- Ciddi misin ?

- Evet epeyce bir süre seviştik

- Yani bakire değilsin artık ha

- Yok yok , o kadarına izin vermedim

- Eee ne yaptınız peki

- Öpme ,okşama , yalama . Çok zevkliydi , en güzeli de oramı yalarken orgazm olmamdı .

- Eee , şeyini gördün mü ?Nasıl bir şey anlatsana , çok merak ediyorum .

- İlk gördüğümde öne sarkık , 8 – 10 santim bir şeydi . Sevişirken irileşti , sertleşti yirmi santim oldu neredeyse o şey . Şey diyorum , sik işte , adı bu . Önüme dayandığında bir acayip oldum .

- Elledin mi hiç ?

- Evet , ağzıma bile aldım

- Ciddi misin ?

- Daha doğrusu o verdi zorla

- Sen kapmışsındır , ne zorlası , seni tanımazmıyım

- Heh heh , ben de merak ediyordum canım

- Nasıl , anlatsana

- Dedim ya yirmi santim kadar vardı . Kalınlığı da 3 –4 santim bir şey . Baş kısmında şapka gibi bir yeri var , ucunda da işemesi için bir delik

- O kadarını ansiklopedideki resimlerden biliyorum canım , güzel miydi oynamak onu söyle

- İlginçti . Hem yalayıp hem yan gözle inceliyordum , birden kalçalarını sıktı ve sikinin ucundan sümük gibi bir şeyler fışkırmaya başladı .

- Nasıl bir şeydi ,anlat .

- Sümük gibi dedim ya , beyazımtırak , ellerime çeneme, dudaklarıma bulaştı . Kokusuz, tatsız bir şeydi . Ama boşalırken çok acayipleşti Cengiz kendinden geçmiş gibiydi , çok zevk aldığı belliydi . Banyoda temizledim üstümü . Küveti doldurup içinde de oynaştık

- Zorla şey yapmaya çalıştı mı .

- Utanıyor musun , sikmeye çalıştı mı diye sormaya . Hayır sikme teşebbüsünde bulunmadı , cesaret edemedi.

Akşam eve geldiğimde doğru banyoya koşup küveti doldurdum ve Cananın anlattıklarının Tolga ile benim aramda geçtiğini hayal edip mastürbasyon yaptım ve iki kez arka arkaya orgazm oldum . Banyodan çıkıp yemeğimi yedim ve bunları yazmaya başladım



18.04.1993 , saat 21.15

Son zamanlarda annem iyice tuhaflaştı . Benimle ilgilenmiyordu ama nadiren karşılaştığımızda da çok kırıcı davranıyordu . Gerçi ben de ondan geri kalmıyordum . Bu gün aramızda çok sert bir tartışma geçti ;

- Nereden geliyorsun sen ?

- Senin geldiğin yerden

- Benimle doğru düzgün konuş , asabımı bozma

- Sen de düzgün sor o zaman

- Nereden geliyorsun dedim , nasıl deseydim

- Sevgilimin yanından oldu mu

- Bana bak kız, senin yaşın kaç daha , sevgiliymiş , o uzun boylu zibidi mi sevgili dediğin . Allah bilir neler yapıyorsun onunla . Ders mers hak getire tabii ki . Ah , ah baban olsa böyle mi olurdu ? Ben ne yapayım tek başıma .

- Çok ilgili anne pozları yapma bana . Ne yaptığını bilmiyorum ama evle bir ilgin kalmadı . Babam olsaymış . Babam olsa da böyle gezip tozar mıydın, ******luk yapar mıydın ? Bir tokat attı ve ağlamaya başladı . Üzülmüştüm , çünkü kasten kötü konuşup , kötü söz söylemiş , üzmüştüm onu . Özür diledim ve sarıldım ağlayarak . Uzun süredir ilk defa anne kız sarılmış ağlamaya başlamıştık annemle .

- Neden öyle söyledin kızım , nerede gördün ******luğumu ?

- Özür dilerim anne , sadece hep dışarılardasın diye söyledim .

- Çok ayıp ama

- Özür diledim ya . Hem arkadaşıma da laf söyledin

- Kim o arkadaşın , tanımıyorum hiç

- Erkek arkadaşım işte

- Sen artık çocuk değilsin yavrum , sana güveniyorum ama ileri gitme sakın

- Hayır anne sadece....

- Eee , sadece ne ?

- Öpüştük sadece

- Hoşuna gitti mi ?

- Evet . Senin de ilk keresinde olmuş muydu böyle bir şey .

- Olmuştu güzelim . Derslerini de ihmal etme . Öpüşmekten ileri de gitme

- Anne senin erkek arkadaşın olmuyor mu ? Bunu sormama da kızma sakın . Dedin ya ben artık çocuk değilim . Babam öldükten sonra hiç seviştin mi kimseyle ?

- Cevap vermesem kızar mısın ?

- Seviştin , değil mi ?

- Evet , kızdın mı ?

- Galiba evet , ne bileyim biliyorsun babamı çok severdim . Hatırlarsan ölürse senin başka biriyle evlenmeni istemediğini söylerdi sık sık .

- Sadece bir kişiyle ilişkim oldu kızım

- Kim ?

- Çalıştığım yerde tanıştığım bir mühendis . Seneye Rusya’ya gidecek , oradaki bir inşaat şirketinde çalışacak

- Ne , Rusya’ya mı ?

- Evet . Çok iyi bir insan . Beni de Rusya’ya götürmek istiyor yanında .

- Gidecek misin ?

- Seni bırakıp gidemem . Sen de gelirsen , belki .

Daha bir süre konuştuk .Annem yattı , ben Tolgayı düşündüm . Onu bırakıp hiçbir yere gidemezdim . Tolgayla öpüşmemizi hayal ederek uyumak istiyorum

22.06.1993 , saat 14.00

Dün okulun son günü idi ve akşam kutlamak için Tolgaların evinde toplandık . Zar zor da olsa sınıfı geçmiştim . Bu yüzden izin almam zor olmadı . Süslenip püslenip erkenden gittim Tolgalara . İlk ben gitmiştim . İyi de oldu , kimse yoktu . Tolgayla uzun uzun öpüştük . Kanepenin üzerinde öpüşürken altımdaki sertliği hissettiğimde daha da iştahla asıldım Tolganın dudaklarına . Off başım çatlıyor , bir hap alıp duşa gireyim sonra yazmaya devam ederim .

Saat 17.00

Dün gece herkes içki içiyordu . Ben içmek istemedim ama Tolga çok ısrar etti , mecburen içmek zorunda kaldım . Öf , ne berbat bir şey öyle , nasıl içerler bilmem ki . Hatırladıkça midem bulanıyor . Üçüncü bardağı içtikten sonra iyice sarhoş oldum . Herkes ne zaman gitti , biz ne zaman Tolgayla baş başa kaldık tam olarak hatırlamıyorum . Tolgayla öpüşmüyor , yiyişiyorduk adeta . Dilin ağzımın içine sokmuş ve tükürüklerimiz bir birine karışmıştı . Elleriyle bluzumun üzerinden memelerimi okşaması beni de iyice iştahlandırmıştı . Sarhoşluğun etkisiyle utanma duygum da yok olmuştu . Elimi pantolonunun önüne attım . İri , sert bir şey kımıldanıp duruyordu elimin altında . Karşılıklı elbiselerimizi çıkarıp çırılçıplak kaldık . İpin ucu iyice kaçmıştı , gerekirse kendimi Tolgaya vermeye hazırdım . Her tarafımı yalayıp okşayıp beni sırılsıklam etti . “ Hadi artık , yala oramı “ diye inleyerek kafasını bacak arama doğru ittim . Yalamaya başladı . Çılgına dönmüştüm . “ Oohhh, dayanamıyorum , hızlı daha hızlı , ver , hadi sen de benim ağzıma ver , oohh , ver onu , yalamak istiyorum “ diye haykırdım . Ağzıma sikini dayayan Tolga hızlı hızlı ağzıma sokup çıkarıyordu . O an kendimi Tolgaya vermeye karar verdim . “ Hadi artık , senin olmak istiyorum , kadının yap beni “ diye seslendim ama o bana aldırmadan ağzımdan sikmeye devam etti . Daha fazla dayanamadım ve orgazm çığlıkları atarak amcığımı Tolganın suratına doğru sertçe çarptırmaya başladım . O anda ağzıma bir şeyler dolmaya başladı . Dilimin üzerine çarpa çarpa ağzıma ılık tatsız bir sıvı doluverdi . Daha önceki kendi elimle oynayarak yaşadığım orgazmdan çok daha şiddetli ve zevkli olmuştu bu defa ki . Bir de gerçek seks yapsak kim bilir ne kadar güzel olurdu .Banyodan sonra neden benimle tam ilişki kurmadığını sordum . Bunun tehlikeli olabileceğini , yaşımızın küçük olduğunu vs. söyledi Başımın ağrısı geçti , şu an yanımda Tolga olsa da saatlerce sevişsek . Seks ne güzel şey allahım . Anneme şimdi hak veriyorum . Sekse alışan birisi sekssiz duramaz artık . Ben de alıştım galiba . Bunları Cananla konuşmam lazım en kısa sürede .


15.09.1993 , saat 18.30

İki aydır Tolgayı göremedim ne yazık ki . Yazlığa gitmişlerdi , bu günlerde gelirler . Haftaya okullar açılıyor . Tolgayı çok özledim . Daha doğrusu onunla sevişmeyi çok özledim . Acaba onunla evlenebilecek miyim ileride . Bunu çok isterim .

28.09.1993 , 20.15

Bu günü hayatım boyunca unutamam . Ateşim çıktığı için okuldan izin alıp eve geldiğimde gördüklerim gözümün önünden gitmiyor . Dış kapıdan girip , ayakkabılarımı ve hırkamı çıkarıp bir an önce yatmak istiyordum . Salona girdiğimde şaşırdım , ortalık darmadağınıktı . Sehpada iki adet boş bardak , bir tabak kuruyemiş ve dolu bir kül tablası vardı . Yerde ise annemin etekliği ve bluzu , bir erkek pantolonu , erkek gömleği fırlatılmıştı ortalığa . Evet , annemin “ yatılı “ misafiri vardı galiba . Ayak uçlarıma basarak sessizce annemin yatak odasına doğru ilerledim . Anahtar deliğinden baktım , kimse yoktu . Banyodan gelen su sesini duydum ,oraya doğru ilerledim . Yerlerde kırmızı bir kadın külotu ve sutyeni , bir adet de erkek şortu ve çorabına rastladım . Okulda olduğumu düşündüklerinden bu kadar pervasız davranmışlardı . Banyo kapısının anahtar deliğine gözümü dayadığımda gördüklerim karşısında dona kaldım . Neredeyse iki metreye yakın , kumral yeşil gözlü dev gibi bir adam annemi yere yatırmış kocaman sikini ağzına dayamış sertçe sokup çıkarıyordu . Annemse elleriyle kalçalarından tutup yardım ediyordu ona . Hastalığımı falan unutup gördüklerimi izleyip mastürbasyona başladım . Adam annemi bu kez ellerini küvete dayayıp domalttı ve elleriyle tutuğu koca yarrağı annemin sular akan amına sokuverdi . Sokup çıkarttıkça çıkan şakırtılar beni iyice çıldırttı . Annemin ampul gibi sallanan memelerin bazen elleriyle tutuyor , bazen bırakıyordu dev adam . Ben daha fazla dayanamadım ve “ oohhh “ diye ses çıkararak orgazm oldum . Sesimi duymuşlardı . Birden bıraktı annemi sikmeyi ve kapıya doğru hamle yaptı . Kapıyı aniden açtı . Kapının önünde donunu çekmeye çalışan ben , koca siki sallanan dev gibi bir adam ve amından sular sızan annem birbirimize bakıyorduk .

- Kızım , ne yapıyorsun sen burada , senin ne işin var , aman allahım

- Anne , şey , ben , sizi merak ettim , yani şey, pardon

- Bizi mi dikizliyordun edepsiz seni

- Hem suçlu hem güçlü derler senin gibisine

- Bak terbiyesize , anahtar deliğinden annesinin sevişmesini izleyip birde kendini tatmine çalışan ahlaksız bir kızım var benim demek ki

- Bari kapıyı kilitleyin , asıl ahlaksız sensin

- Lanet olsun senin gibi çocuğa , utanmaz sürtük

Adam şaşkınlıkla bizi izliyordu . Siki küçülmüştü bu esnada . Koşarak odama gittim . Gördüklerim aklımdan çıkmıyordu . Çok kızgındım ama o dev gibi adam ve dev gibi siki gözümün önünden gitmiyordu . Galiba biraz kıskanmıştım annemi

12.11.1993 , saat 22.45

Ne yalan söyleyeyim aklımdan dev adam gitmiyordu . Bu nedenle Tolgayı ihmal ediyordum . Tolganın küçük olması , benimle ilişkiye girmekten kaçınması da biraz soğutmuştu beni . Annemi ölesiye kıskanıyordum . Tolga bu gün kantinde sıkıştırdı ve ilgisizliğimin nedenini sordu . Geçiştirdim , dersleri filan bahane ettim . Artık ondan ayrılmak istiyordum ama söylemeye çekiniyordum . Canana fikrimi söyledim , sorarsa ayrılmak istediğimi söylemesini tembihledim .

13.11.1993 , 24.00

Düşündüğüm oldu . Tolga Canana ilgisizliğimin nedenini sormuş . O da ayrılmak istediğimi söylemiş . Tolga öğle vakti kafayı çekip bizim eve geldi . Kapıyı açtığım gibi eve daldı , sarhoştu , çılgın gibiydi ;

- Neden ayrılmak istiyorsun benden ?

- Bağırma lütfen

- Soruma cevap ver

- Bilmiyorum , öyle işte

- Ne demek öyle ?

- İstemiyorum , zorla mı ?

- Adi ****** başka biri var değil mi? O Kenan puştu mu ?

- Küfretme , bağırma lütfen , ne Kenan’ı

- Kim o zaman başkası olmasa bırakmazsın sen ,alıştın sike , yapamazsın ,mutlaka buldun bir pezevenk kendine

- Çok kabalaşıyorsun Tolga , kimse yok inan bana

- Yalan söyleme , kim o it, söyle bana

- Pek ala sen istedin , evet var birisi , hem de senden çok daha olgun , çok daha çekici ve yakışıklı tamam mı . Aşık oldum ona . Şimdi defol git .

- Ulan bana bu yapılır mı pis fahişe yaktım seni

Üzerime atladı . Boğazıma yapıştı . Burnundan soluyordu . Altında çırpınıyordum ama sesim bile doğru düzgün çıkmıyordu . “ Seni bu güne kadar sikmemekle hata etmişim . Ama bu gün seni sikeceğim “ diye hırlıyordu . Altından bir an kurtuldum . Aniden cebinden bir bıçak çıkardı .Olduğum yerde kımıldamadan kaldım . “ Çabuk soyun kaltak “ diye bağırdı . Çok korktum , titreye tireye elbiselerimi çıkardım . “ Hepsini çıkar “ diye bağırdı . Sutyenimi ve külotumu da çıkardım . Bıçağın ucunu boğazıma dayayıp memelerimi dişlemeye başladı . Bir süre sakin sakin yalıyor , sonra aniden vahşileşip ucunu sertçe ısırıyordu . Çok canım yanıyordu , korkudan dudaklarımı ısırıyordum . Dudaklarımdan kan akıyordu . Kafamı bıçağın ucuyla iterek sikine doğru yönlendirdi . “ Ağzına al pis köpek “ diye bağırdı . O kadar kızgındı ki daha küçücüktü siki . Ağzıma alıp yalamaya başladım . Bıçağın ucunu sırtımda gezdiriyordu . Ters bir hareketimde göğsüme saplanması işten bile değildi . Tüm vücudum zangır zangır titrer vaziyette ağzımdaki aleti emiyordum . Bir türlü sertleşmiyordu meret . “ İyi yala iğrenç karı , kaldıramadın daha , çabuk ol “ diyerek bıçağın ucuyla dürtüklüyordu . Kaldıramazsam daha kötü şeyler yapmasından korkuyordum Neler yapmadım , taşşaklarını teker teker emdim , ta boğazıma kadar sikini soktum , ucuna dilimle masaj yaptım , neyse sonunda sertleşti . “ Yat şu kanepeye “ diye bağırdı . Elindeki bıçağın parıltısı gözümün önünden gitmiyordu . Kanepeye yattıktan sonra bacaklarımı ayırıp korkuyla başıma gelecekleri bekledim . Bıçağıyla yanıma yaklaştı ve bacaklarımı iyice yana ayırdıktan sonra sikini tam amcığımın önüne yaklaştırdı . Öyle korkuyordum ki o an beklenmedik bir şey oldu ve korkudan altıma kaçırdım . Tolga geri sıçradı . “ Bu ne be , pis ******) “ diye bağırdı . Oh , şimdilik biraz vakit kazanmıştım . Banyoya gönderdi beni temizlenmem için . Banyodan dönüşte yeniden yatırdı . Sikini tekrar getirip dayadı amcığımın girişine . Ancak biraz küçülmüştü , bu haliyle giremezdi . Üzerime çıkarak memelerimin arasında tükürüklediği sikini kaydırarak sertleştirmeye çalıştı . İyice sertleştikten sonra üstümden inip sikme pozisyonu almaya çalışırken elimle aniden itip kaçmaya başladım . Dış kapıyı açıp tam çıkıyordum ki yetişip bıçağını bana doğru savurdu . Kendimi zor kurtardım . Yeniden hamle yapıyordu ki içeriye annem ve iriyarı sevgilisi girdi . Tolga şaşkınlıkla adama saldırdı . Adam elinden tutup öyle bir tokat attı ki Tolga yere savruldu . Yerde yakalayıp ellerini arkadan kıvırdı ve bize odaya girmemizi söyledi . elbiselerimi alıp odaya kaçtım . Annem de arkamdan geldi . Çıktığımızda Tolga giyinmiş elleri bağlanmış koltukta oturuyordu . Polisi arayacağını söyledi . Tolga yalvarmaya başladı , genç olduğunu , ailesinin yıkılacağını , önünde bir geleceği olduğunu , sarhoşluğunun ve aşk kıskançlığının buna neden olduğunu söyleyerek salya sümük ağlıyordu . Nedense acıdım bu eski sevgilime , onu bu kerelik affedebileceğimi söyledim . Bir daha yanıma dahi yaklaşmayacağına dair söz alarak bıraktık . Çok sevindi ve koşarak evden çıktı . Annem razı olmadı buna ama fazla itiraz etmedi . Şu an hala korkuyu atamadım üzerimden . Annemin sevgilisine ise sırılsıklam aşık olduğumu bu gün beni kurtardıktan sonra kesin kanaat getirdim . O benim erkeğim olacak . Bunu ne yapıp edip başaracağım . Şu an annemle odasında sarılıp uyumuşlardır . Annemden nefret ediyorum . Sevgilimi alacağım onun elinden


23.02.1994 , saat 17.45

Uzun süredir günlüğe not yazmadığımı fark ettim . Günlük falan düşünecek halde değilim . Deli gibi aşığım . Gece gündüz onu düşünüyorum . Annemle artık sık sık yatıyorlar . Onların beraber yatak odasına kapanıp seviştiğini düşündükçe gözüme uyku girmiyor . Annemi öldürme isteği bile geçiyor içimden . Geçen hafta salonda otururken baygın baygın adama baktığımı fark etti annem ve adamı kaptığı gibi yatak odasına götürüp bana inat sevişti , hatta duyayım diye bilerek bağırarak sevişti . Oturup sinirden tırnaklarımı yedim . İntikamımı alacağım . Hele bir sömestr tatili gelsin . Şunun şurasında üç gün kaldı .

05.03.1994 , saat 22.00

Nihayet tatil geldi . Annem sevgilisine ilgi duyduğumu seziyor , onu benden kaçırıyor . Bense ne yapıp edip adamı ayartacağımı düşünüyorum .İş yerine gitsem anneme rastlarım . Evde annem bir an olsun yalnız bırakmıyor . Nihayet bu gün beklediğim fırsat elime geçti . Annem ciddi bir ateşli hastalık geçirdiği için bir haftalık rapor aldı ve eve gelip yattı . Bu tam beklediğim durumdu . Hemen harekete geçtim . Kısacık mini eteğimi ve altından ince külotlu çorabımı giydim . Üzerime sutyen de giymeden sadece askılı ince , kısa bir bluz giydim . Gözüme annemin kara gözlüklerini de taktım . Uzun mantomu giyip evden çıktım ve doğru kuaföre gittim . Saçlarımı kısacık kestirip sarıya boyattım , ve güzel bir makyaj yaptırıp etkileyici bir parfüm sürerek annemin işyerine vardım . Annemin sevgilisinin odasını sorup buldum , içeriye girdim . Yeni görüntümle beni tanımadı ;

- Buyurun , sizin için ne yapabilirim

- Beni tanımadınız mı ?

- Hayır , tanışıyor muyuz ?

- Evet , hem de bir çok kere görüştük

- Bu imkansız

- Neden ?

- Sizin gibi güzel bir kızı görüp de unutmak mümkün değil

- Teşekkür ederim .

Bu beklediğim iltifattı , zaten benim istediğim de buydu .Gözünü benden alamıyor gibiydi .

- Buyurun , oturun

- Vaktinizi almayayım

- Hayır , hayır bu hiç önemli değil . Sizinle olmak benim için zevktir .

- İltifat ediyorsunuz

- Lütfen çıkarın mantonuzu , sıcak içerisi rahat oturun

- Fazla kalmayacağım

- Bir şey içmeden kesinlikle bırakmam sizi , ne alırsınız

- Pek ala , bir sade neskafe içeyim o halde

- Elbette hemen söyleyeyim Ayağa kalktım ve mantomu ve gözlüğümü çıkarıp oturdum yerime . Çarpılmış gibiydi . Kışın ortasında böyle mini etekli , ince askılı bluzla karşısında gencecik , bir kız görmek şaşkına döndürdü adamı . Yerinden kalkarak karşımdaki koltuğa oturdu . Gözünü benden alamıyordu . Göğüs uçlarım bluzun üzerinden birer fındık gibi belirgindi . Mini eteğimin altından bacaklarıma bakıyor , yerinde duramıyordu . Neskafesini nefes nefese bitirdi . En çok bluzun altından kabaran göğüs ucuma bakıyor , içinde fırtınalar kopuyordu . Gözlüğümü çıkardıktan sonra tanımıştı beni . Neden böyle yaptığımı sordu . Sadece eğlenmek , hoş vakit geçirmek istediğimi söyledim . Annemi sordum yalandan . Hasta olduğunu , rapor aldığını söyledi . İzin isteyerek kalktım . Mutlaka benimle buluşmak istediğini söyledi . Zaten evde her zaman görüştüğümüzü söyledim . O ev dışında baş başa görüşmek istiyordu . Annemin bu durumu hoş karşılamayacağını söyleyip reddettim . Artık elime geçireceğimden eminim annemin sevgilisini . Benim olacak o .

07.03.1994 , saat 23.00

Bu gün tekrar yanına gittim . Çok heyecanlıydı . Sevinçle yerinden hopladı . Uzun uzun konuştuk . Sürekli bana kur yaptı , annemin aleyhine konuştu . Çok hoşlandığım halde annemin üzüleceğini söyleyerek mahsustan surat astım . Eve geldikten sonra telefon bekledim , ama akşam arayabildi . Benimle mutlaka konuşmak istediğini söyleyerek beş yıldızlı bir otelin barına ertesi gün saat 15.00’da mutlaka gelmemi söyledi . Koşa koşa gittim . Beyaz şarap getirtti . Bana aşık olduğunu söylüyor , bensiz yapamayacağını söylüyordu

- Artık annenle bir geleceğimiz olamaz

- Fakat , annem duyarsa yıkılır

- Ben hallederim orasını

- Ben senden yaşça çok küçüğüm , hem daha birbirimizi tanımıyoruz bile

- Hayır , senin beni sevdiğini biliyorum

- Bu da nereden çıktı

- Annen söyledi . Epeydir bana aşıkmışsın , bana bakışından anlamış . Bu yüzden dikkatli olmamı söyledi

- Evet sana ilgi duyuyordum ama beni kurtardığın gün sırılsıklam aşık oldum

- Oh , seni istiyorum , benim olmanı istiyorum , kadınım ol benim

Asıl ben yanıp tutuşuyordum onun için . Buraya da onun olmaya gelmiştim . Tahmin ettiğim şey doğru çıktı . Lüks bir oda tutmuştu otelden . Beraberce çıktık odaya . Oda servisinden şampanya istedi . Balkonda içtik şampanyalarımızı . Başımı göğsüne yasladım . Çok mutlu hissediyordum kendimi .Yavaşça dudaklarımdan öptü . Çok yavaşça okşamaya başladı vücudumu . İncitmeye korkuyor gibiydi . Hafifçe göğüslerimi okşadı . Uçları dikleşen göğüs uçlarıma o kadar narince dokunuyordu ki kendimi istemeden onun kollarına bıraktım . Yavaşça kucakladı beni ve içeriye büyük yatağın üzerine yatırıp tek tek üzerimdekileri çıkardı . Çırılçıplak kalmıştım . Kendisi de yavaş yavaş soyundu . Yanıma uzanıp öptü dudaklarımdan . Tolga gibi hoyrat davranmıyordu bana . Ne de olsa daha tecrübeli idi . Acele etmeden sakin sakin tüm vücudumu öpüp okşadı . Rüya aleminde gibiydim . Cennette zannediyordum kendimi . Anneme sokup çıkartırken gördüğüm o koca alet şimdi benim vücuduma sürtünüyordu . Birazda içime gireceğini düşünüp heyecanlanıyor , seviniyordum . Nihayet üzerime çıktı ve ağırlığını vücuduma vermeden sertleşmiş aleti amcığıma dayadı . Kalbim küt küt atıyordu . O an annemi düşündüm . Sevgilisiyle sevişirken bana inat çıkardığı sesleri düşündüm . İçime sevinç dalgası doldu . Şu an bizi görse çıldırırdı her halde . İçimde duyduğum keskin bir acıyla düşüncelerim dağıldı . Evet , kadın olmuştum . Acı duyuyordum ama mutlu hissediyordum kendimi . Ancak acı nedeniyle zevk de alamıyordum .Bir süre hızlı hızlı soluyarak içimde gidip geldi . Canım yanmasına rağmen ses çıkarmadım . Üzerime yığıldığında boşaldığını anladım . Dev gibi vücuduyla eziyordu beni . Dudaklarımdan hafifçe öptü .Üzerimden kalktı . Banyoya gittim . Bacaklarımın arasında kan ve meni vardı . Yıkanırken tekrar annemi düşündüm Bu kez biraz vicdan azabı çektim . Otelden çıktık .Doğru Cananın yanına gittim . Ona her şeyi anlattım . O çoktan bozdurmuştu kızlığını . Üçüncü sevgilisiyle sevişiyordu bir süredir . Yine de ilgiyle dinledi ve sorular sordu .Fazla beklemeden eve döndüm .Bu gün yaşadıklarımı düşündüm . Evet sonunda kızlığım bu gün gitti . Pişman değilim
01.07.1994 , saat 23.45

Nihayet okul bitti . Günlüğe uzun süre ara vermek zorunda kaldım . Bu arada çok sıkı biçimde Üniversite sınavına hazırlandım . Sınav fena geçmedi , bir yerler kazanırım her halde . Annemin ve benim ortak sevgilimiz arada bir eve uğruyor , ikimizden kim varsa sikip gidiyordu . İkimiz birden varsak annemi sikiyordu haliyle . Bense bu duruma ifrit oluyordum . Annemi ölesiye kıskanıyordum ama o sıralar o kadar yoğun çalışıyordum ki annemden uzaklaştıracak bir şey yapmaya fırsatım olmadı . Nihayet sınav bitti , artık plan yapabilirim . Yarın için bir şeyler düşünüyorum ama dur bakalım hele yarın olsun . Yarın akşam olanları anlatırım. Umarım kötü bir şey olmaz .

02.07.2002 , 18.00

Sevgilimi arayarak evde beklediğimi hemen gelmesini söyledim . Koşa koşa geleceğini biliyordum . Daha sonra annemi arayarak sesimi değiştirdim ve kızının uygunsuz işler yaptığını , şu an eve erkek almakta olduğunu söyledim . Gelir gelmez soydum sevgilimi ve sikini yalamaya başladım . Daha sonra sıcaktan ter içinde sevişmeye başladık . Vücudumuz her birleşip ayrıldığında terden vacık , vucuk sesler çıkıyordu . Kulağım kapıdaydı , tıkırtıyı duydum. Bilerek bağırmaya başladım “ evet , evet çok güzel , lütfen devam et sevgilim , erkeğim pompala , pompala , hızlı daha hızlı evvett , çok iyisin sok , hızlı hızlı hadi ,aahhh ) Kapı hızla çarpıldı ve bağırarak içeri daldı annem ;

- Aşağılık çocuk seni , pis şırfıntı , gösteririm sana eve erkek alıp düzüşmeyi

- Anne

- Ne , aman allahım . Sen ha , sen ha , hem de benim kızımla ha , olamaz, rüya deyin , gerçek olmadığını söyleyin , benim evlenmeyi düşündüğüm adam kızımla yatıyor ha

- Ne olur , dur , oldu bir kere

- Anne , anne ,dur , nereye gidiyorsun

Annem koşarak çıktı . Hızla giyinen sevgilisi de arkasından koştu .Nihayet intikamımı almıştım . Oh olsun . Hiç üzülmüyorum . Dur bir sigara içeyim .

01.01.1994

Epey olmuş yine günlüğü bırakalı . Son yazdığım günden bu yana annemi ve sevgilisini bir daha görmedim . Evden ayrıldıktan bir hafta sonra annem ben yokken eve girip bir zarf bırakıp gitmişti . Zarfta üç bin dolar para ve bir mektup vardı . Mektupta yaptıklarımı çocukluğuma bağışladığını , beni affettiğini , babasız büyüdüğüm için böyle dengesizlikler yaptığımı bildiğini , ama bir daha benimle beraber yaşayamayacağını , sevgilisiyle barıştıklarını , kendisinden af dilediğini , beraber Rusya’ya gideceklerini , para göndermeye çalışacağını , yanaklarımdan öptüğünü söylüyordu . Bir daha hiç haber gelmedi .Bu arada üniversite sınav sonuçları açıklandı . Fen Edebiyat Fakültesi Psikoloji bölümünü kazandım . Okul İstanbul’daydı , bir yere gitmem gerekmiyordu .Geçen iki ayda hiç sevgilim olmadı , hiç kimseyle sevişmedim , hiç seks düşünmedim ve hiç mastürbasyon dahi yapmadım . Bol bol kitap okudum ve dinlendim . Paramı çok dikkatli kullanıyordum . Ayda 150 doları geçmiyordum . Annem para gönderirim demişti ama pek inanmıyordum . Gönderecek olsa o kadar para bırakmazdı . Hem bana kininin geçtiğini sanmıyordum . Neyse , artık kendi hayatıma bakmam gerek .

25.11.1994 , saat 18.30

Neyse ki ev kendimizinmiş , bir de kira olsa ne yapardım . Tahmin ettiğim gibi annemden ses seda yok . Ne kadar kısıtlı harcasam da yavaş yavaş eriyor . Kitap dı , giyecek di masraf çok .Boşuna dememişler bu sıcağa kar dayanmaz diye . Bir yol bulmam gerek . İş arasam tam gün çalışana bile iş yok . Fahişelik bile aklımdan geçmedi değil , okulda bu işi yapan bir sürü kız var , ama bu hem tehlikeli hem de içim kaldırmıyor sarhoş heriflerin altında yatmayı . Dur bakalım , bir yol bulacağım .

19.12.1994 , saat 09.00

Bu gün Pazar . Arkadaşlar bir lokantada toplanıyor ama para gidecek diye gitmek istemedim . Hilmi öder paramı ben istesem ama onda bir gelecek yok . Bir kere kendisinin de parası az . Çalışkan ama alim olsa ne yazar . Zengin çocuklardan birini ayartsam diye düşünüyorum ama onlar da fırlama olurlar , sikip atarlar bir köşeye . Kendimi doktorda kürtaj olurken bulurum onlarla ancak . Bana kullanacağım birisi lazım , beni kullanıp atacak birisi değil . Hem bu günlerde yine kaşınmaya başladım yeniden . Elim amcığımdan çıkmıyor evdeyken . Kaç kez kapısına kadar gidip döndüğüm seks malzemeleri satan yere nihayet dün girebildim ve bir kaç porno cd , biri zenci ,diğeri beyaz sikine benzeyen iki tane yapay penis ve bir vibratör aldım . Dünden beri onlarla oynuyorum . Dur bir cd koyayım da izleyeyim sikişçileri , günlüğü sonra yazarım .

15.01.1995 , saat 14.45

Bu gün günlüğün eski bölümlerine baktım . Ta 1992’de başlamışım . Ne kadar toymuşum o zamanlar . Bir an yırtıp atmayı düşündüm , son anda vazgeçtim . Para yavaş yavaş suyunu çekiyor . Bir formül bulamadım hala . Nasıl bulacağım ki okuldan geldiğim gibi porno cd’leri koyup televizyonun karşısına geçiyor , önce yapay penislerle bir güzel kendimi sikiyordum . Ekrandakilerin bağıra çağıra sikişmesinden öyle etkileniyordum ki en son vibratörü sokup titreşimleriyle kendimden geçip bağıra çağıra orgazm oluyordum . Bir keresinde öyle şiddetli bağırmışım ki üst kat komşu geldi bir şey mi var diye . Kıpkırmızı suratımla ayağımı duvara çarptığını , onun için bağırdığımı söyleyip savdım .

12.03.1995 , saat 17.00

Sömestr tatilinde hemen hemen evden hiç çıkmadım . Para gider diye tabii . Evde kaldıkça da sıkıntıdan sürekli kafayı sekse takıyor bilmem kaçıncı kez izlediğim filmlere bakıp bilmem kaç kez soktuğum siyah ve beyaz yapay penisleri amcığıma sokuyor , sokuyor , en son vibratörle eşekler gibi bağırıp orgazm oluyordum . Ancak bu beni tatmin etmiyordu . Durulacağıma daha beter azıyor , neredeyse duvarları tırmalıyordum . Bir keresinde siyah penisi göt deliğime dayadım , sanki zevk alacakmış gibi ittirdim ancak sadece acı verdiğini görüp vazgeçtim . Tam bunalımlı bir dönem geçiriyordum . İki şeye acil bir çözüm bulmam gerekiyor . Paralar azalmaya başladı . Hem para hem seks bunalımını halletmem gerek .

15.4.1995 , saat 22.00

Tam bir çıkmazdayım . Annemden hiç haber yok . Para azalıyor . Bir yandan da yaraksızlıktan delirmek üzereyim . Bu iki sorunu mutlaka çözmeliyim . Para bir az daha yeter ama acilen başıma musallat olmayacak , zararsız birini bulup kendimi ******mem gerek .
10.05.1995 , saat 12.00

Yirmi gündür çok rahatım . Üzerimdeki gerginlik tamamen bitti . Sekse dair ilgim yok olup gitti . Eski yazdıklarımı okudukça utanıyorum kendimden . Ne o vibratörler falan . Böyle şeyler çok saçma geliyor şimdi . Paralar iyice azalıyor . Dur bakalım ne olacak ?

25.05.1995 , saat 16.30

Dün beklemediğim bir gelişme para sorunumun çözümü için bazı kapıların açıldığını düşündürttü bana . Yıl sonu sınavlar yaklaşıyor malum . Durumumun kritik olduğu bir dersi konuşmak için yanına çıktığım doçent bana beklemediğim şekilde ilgi gösterdi . Normalde hocalar öğrenciyi başından savmaya çalışır , hatta bazen azarlar . Bu öyle yapmadı , oturttu , çay söyledi , sorunumu dinledi , bilgi verdi ve her zaman beklediğini söyleyerek uğurladı . Adam 35 yaşlarında gösteriyor . Yanılıyor muyum acaba ? Yok yok kesin benimle ilgileniyor bu adam . Yarın yine yanına gideyim .

26.05.1995 , saat 20.45

Yanılmamışım . Gittim yanına . Bu kez daha uzun kaldım . Dersi mersi boş verip hayat hikayesini anlattı bana . Evliymiş ama yeni boşanmış . Çocuğu yokmuş . Eski karısı sapıkmış . Yaptıklarını anlatmaya utanıyormuş vs.vs. Şu an çok yalnızmış , mutsuzmuş , okul kapanınca tatile gidecekmiş ama yalnız gideceği için hiç canı istemiyormuş . Açıkça bana mesaj gönderiyor kart zampara . Şimdi abaza ya bedava tatilde sikecek birisini arıyor uyanık hocam benim . Evet sayın hocam sen bana değil ben sana sahip olacağım . Öyle sikip atacağın bir öğrencin olarak listene ilave edemeyeceksin . Peşimden koşacaksın , yalvaracaksın ,evlenelim diye kuduracaksın . Benim param yok hocam okuyacak , seninde amcığın yok sikecek , karşılıklı takasa gideceğiz , öyle bedava ***** yok . Neyse , güya ben de kendimi anlattım . Çok sevdiğim bir sevgilim olduğunu ama ailemin sevgilimi sevmediğini vs. uydurup anlattım . Sevgilim kısmına biraz bozuldu ama ilgisi daha da arttı gibi geldi

31.05.1995 , saat 22.00

Zavallı Mehmet gerçekten benimle çıktığını sanıyor . Doçenti ele geçirme planımın bir parçası olduğunu bilmiyor . Doçentin girdiği derslerde özellikle iyi makyaj yapıyor , açık saçık giyiniyor , Mehmet’e daha fazla sokuluyordum . Çaktırmadan beni izliyor , sinirleniyordu için için . Dün öğle yemeği çıkışında bizi göreceği bir ağaç dibi buldum ve Mehmet’le oturduk . Doçent yemekten çıkınca Mehmet’in boynuna sıkı sıkı sarılıp dudaklarına asıldım . Ama nasıl emiyordum Mehmet’in dudaklarını görseniz , sikişiyor sanırdınız . Doçent kudurarak geçti yanımdan . Bu gün doçente öldürücü darbeyi vurmak için çok kısa bir etek giydim . Üzerime göbeğimi açıkta bırakan kolsuz , önü çok açık bir bluz giyerek , makyajımı yapıp hocama sınavı sormaya gittim . Günün sürprizi içimde külot ve sutyen olmamasıydı . Daha kapıdan girişimde doçent feleğini şaşırdı . Masasının üzerine eğilip kitabımı açıp bir şeyler sordum . Hoca kitaba değil memelerime bakıyordu . Bluzun içinden memelerim olduğu gibi görünüyordu . Kitabın sayfalarını çevirdikçe memelerim hafif hafif sallanıyor , dalgalanıyordu . Doçent yutkunarak izliyordu , parfümümün kokusu iyice zıvanadan çıkardı anlaşılan doçenti . İşkenceye ara vererek karşısına geçip edeplice bacaklarımı bitiştirip oturdum . Beş dakikada ancak kendine geldi hocam . Ancak onu daha büyük bir şok bekliyordu . Bacak bacak üstüne attığımda doçentin gözleri yuvalarından fırlayacaktı . Tabak gibi kılsız ***** karşısında , gözlerinin önüne serilmişti . Nefes alıp verişi sıklaşmıştı . Cümleleri kopuk kopuk sevgilimi soruyor , dersten filan bahsediyor ama konuştuklarının kendisi de bilincinde değildi . Bir çift sallanan meme ve kılsız bir *****tan başka zihninde hiçbir şey mevcut değildi ;

- Yanıma gelir misin ?

- Ne oldu hocam ?

- Neden yapıyorsun bunları ?

- Neyi hocam ?

- Anlamazlıktan gelme

- Gerçekten anlamıyorum hocam

- Beni çıldırtmak mı istiyorsun ?

- Özür dilerim rahatsız ettiysem hemen çıkarım hocam

- Hayır , gel yanıma

- Tamam , siz bilirsiniz

Ayağa kalkıp yanına doğru gittiğimde ayağa kalkıp kapıyı kilitledi ve yerine döndü . Yanına yaklaştığım gibi bileklerimden tuttu ve kucağına oturttu .Dudaklarımdan öpmeye başladı . Elin bluzumun üzerinden kolaylıkla sokarak memelerimi okşamaya başladı . Buraya kadar karşı koymadım . Memelerimi dışarı çıkartıp emmeye başladı . Boşta kalan eli ise amcığıma gitti . Okşamaya başladı . Ben kesik kesik inlemeye başladım ; “ oohh , çok iyisin , çok hoş , oohh, öldürdün beni , çok güzel , devam et lütfen , devam et , çok iyisin , çok iyi , harikasın , ahh “ Doçent çılgın gibiydi . Döner koltuğunu çevirip beni aşağı itti ve fermuarını açarak sikini dışarı çıkarttı . Kafamdan bastırarak ağzıma sokmaya çalıştı . Ağzımı açmayınca sinirlendi ve “ al ağzına çabuk “ diye bağırdı . Aldım ve bütün hünerimi göstererek yaladım hocamın yarrağını . İyice hızlanmasından kıvama geldiğini anladım . Artık son vuruşu yapacaktı . Ellerimi kapıya dayayarak domalttı beni . İçime girmeye hazırlanıyordu . Çaktırmadan kapının kilidin açtım . O da ne , doçent götümü zorluyordu . Aniden toparlanıp kapıyı açtım ve kaçtım oradan . Arkamda “ dur kaltak “ diye bağırdı . Hemen eve geldim , yattım.

20.06.1995 , saat 24.00

Sınavlar bitti , her şey yolunda , sınıfı eksiksiz geçtim . Geçen gün yolda doçent çevirdi , neden kaçtığımı sordu . Sürekli beni düşündüğünü , beni o kıtipiyoz oğlana bırakmayacağını söyledi . Bu gün tekrar gördü , odasına çağırdı , bir şey yapmayacağını , bir sürprizi olduğunu söyledi . Gittim . Nazik davrandı , benim için aldığı bir yüzük hediye etti . Akşama yemeğine davet etti . Kabul ettim . Beraber arabasına binerek çıktık . Daha vakit erkendi . Arabayla dolaşıp uzun uzun sohbet ettik ;

- Kaç yaşındasın sen ?

- On dokuz

- Çok gençsin , ben sana göre yaşlıyım

- Kaç yaşındasınız ?

- Otuz altı yaşındayım . Benimle sizli bizli konuşmazsan sevinirim

- Tamam , aslında siz iyi birine benziyorsunuz

- Neden böyle dedin ? Geçen odada olanlar için mi ? . Sen de yirmi yaşındasın ama beni çıldırtmak için planlar yapmışsın . Neden beni tahrik etmeye çalıştın . Amacın neydi ? Sonra neden kaçtın ?

- Şey . Ben ters ilişkiden çekindim

- O mu sorun ?

- Evet

- Pek ala , artık o günü unutalım

- Evet , benim amacım da sizinle birlikte olmaktı , benim sevgilim de yok

- O oğlan neci peki

- Seni kıskandırıp elde etmek içindi

- Çok hoş , hah hah . Yaşıtların dururken neden ben ?

- Açık söyleyeyim mi ? Hoşuna gitmeyebilir .

- Söyle , önemli değil

- Ben kimsesiz biriyim . Yani annem ve babam yok . Yalnız yaşıyorum . Param da çok kısıtlı . Bana ilgi gösterdiğini görünce aklıma sizi ayartmak ve beraber yaşamak geldi , o planı yaptım

- Açık sözlülüğün için teşekkür ederim

- Başka çarem mi var

- Ben de sana açık konuşayım mı ?

- Neyi ?

- Karımdan ayrılma sebebim onun değil benim sapıklığım . Onu ters ilişkiye zorluyordum sürekli . Zengin bir ailenin şımarık kızıydı . Dayanamadı tabii bu sıkıştırmalarıma ve beni terk etti . Daha boşanmadık . Mahkeme devam ediyor . Ben ayrılmaya yanaşmıyorum . Oturduğumuz evin tapusunu istiyorum .

- Eh sen de az alçak değilmişsin hani

- Hah hah hah

Yemeğe bir balık lokantasına gittik . Birer bardak şarap içtik . Daha sonra evine gittik . Her şeyi kabullenmiştim . Videoya bir porno film kaseti koydu . Beraber seyrettik . İkimizde soyunup filmdekiler ne yapıyorsa yaparak seviştik . Nihayet zenci bir adam kocaman sikini kremleyip kadını kazığa oturtur gibi götünden sikine oturtmaya başladığı anı seyrederken videoyu durdurdu . Önceden hazırladığı yağlı kremi önce kendi sikine bolca sürdü . Daha sonra da parmağıyla benim götüme sürmeye başladı . Götümde parmağın dolaşması içimi bir tuhaf yaptı . Daha sonra ikinci parmağını da sokunca canım yanmaya başladı . Bir süre sonra götümün ağzı iyice genişledi .

- Daha önce götünden siktiler mi hiç

- Of, hayır ,korkuyorum

- Korkmana gerek yok , yavaş yavaş kayacak , sakin ol

- Ne olur yavaş sok , iyice yağla

- Tamam , tamam , ohh , ilk kez ha , çok iyi , ohh

Koltuğun üzerinde oturuyordu . Beni yavşça kucağına çekti . Tam göt deliğimin ağzına sikinin başını dayadı . Otursam dibine kadar girecekti . Öylece durdu . Kendine çekmeden bekledi . Kumandayla videoyu açtı . Adam kadını aynı bizim pozisyonda kazığına oturtmaya başladı yavaş yavaş . Benimki de yavaş yavaş kendine doğru çekmeye başladı . Acıyordu ama zorlanmadan kayıyordu . adet kendi götümden sikilişimi televizyondan naklen izliyordum . Nihayet sonuna kadar soktu ve öylece kaldı . Kulağıma eğilip “ Canın yanıyor mu ? “ diye sordu .” Biraz “ diye cevap verdim . Cevabımdan hoşlandı . Kalçalarımdan tutarak oturtup kaldırdı bir süre . Daha sonra ben de alıştım ve kendim oturup kalkmaya başladım . Hareketi kendim yapmaya başlayınca boşta kalan kremli elini önüme attı Amcığım iyice ıslanmıştı . Şu anda bir kişi daha olsa da , o da amcığımdan sikse diye düşünüp iyice ıslandım . Televizyondaki adam sikini çıkarıp kadının memelerine doğru attırmaya başladığını görünce dayanamayıp boşalmaya başladım . Benimki alttan götümü şişirmeye hala devam ediyordu . İki eliyle memelerimi avuçlayıp “ oohhh geliyorum ,ohhhh” diye bağırarak sikini götümün içinde sıkıp gevşetmeye başladı . Beş dakika kadar oturdum kucağında . Siki iyice inince kalktım . Banyoda duş alıp giyindim . Bir taksi çağırıp parasını verdi ve beni bindirip evime yolladı . Eve az önce geldim . Kıçımda ağrı ve kaşıntı var . Bir ağrı kesici alıp yatayım .

28.08.1995 , saat 20.15

Yazı hocamla beraber geçirdim . On beş gün Kemere tatile gidip geldik . Her şey çok iyi gidiyor . Hocamın tek merakı anal seks . Bir kez olsun amcığımın tadına bakmadı . Bir keresinde bu kadar göte meraklı birisinin erkek götüne de merakı olup olmadığını sordum . Güldü . Hayır , sadece kadın götüne meraklıydı , erkeklerle seks yapmanın lafından bile iğreniyordu . Tuhaf adamdı . Bonkördü de . Sürekli hediyeler alıyordu bana . Geçenlerde eski evime uğradı. Annemden mektup vardı . Rusya’daymış . Beni özlediğini filan yazmış . Paradan puldan hiç bahsetmiyordu . Evlenmişler , ne zaman dönecekleri belli değildi vs.vs. Yırtıp attım ve doçentle beraber oturduğum eve geldim . Şimdilik hayatımdan memnunum . Yakında okullar açılır . Daha yirmi yaşında bir kızım kırk yıllık ******lardan farkım kalmadı . Sikilmedik tarafımı bırakmadılar .

30.10.1995 , saat 21.00

Bu adamın göt merakından gına geldi artık . Mis gibi amcığım nasır tutacak yakında . Benimde hakkım değil mi güzel güzel sikişmek ? Bu konuyu açsam ne der acaba ? Gerçi hiçbir ağrı duymuyorum artık götten ama zevk de almıyorum .




15.01.1996 . saat 22.30

Nihayet hiç normal seks yapmadığım konusunu açtım . Kızmak bir yana çok hak verdi , sorunu çözeceğini söyledi . Çok şaşırdım , huylu huyundan nasıl vazgeçecekti bilmiyorum . Bekleyelim görelim bakalım . Bu arada okulumun gayet sorunsuz devam ettiğini de belirteyim . Bir çok arkadaşlık teklifi alıyorum ama hiçbirini kabul etmiyorum . Bu yaşta benim gibi güzel bir kızın yalnız gezmesini kimse anlamıyor . Ben de istemez miyim , evim olsun barkım olsun , babam paramı versin arkadaşlarımla gezeyim , erkek arkadaşım olsun . Ne yapalım benim kaderim de böyleymiş .

20.03.1996 , saat 22.00

Köpek herifin niyeti anlaşıldı . Meğerse beni başkasın ******ecekmiş amcığımdan . Çözüm dediği buymuş . Dün akşam ellerinden kurtulamadım ama işlerini bitirdikten sonra ellerinden kurtulup kaçtım ve evime döndüm . Bir daha oraya dönmeyeceğime yemin ettim kendi kendime . Dün akşam kafayı çekip yine her zamanki gibi televizyonun karşısına geçmiş porno film izliyor , kucağına da beni oturtmuş götümden sikiyordu . Bense oflayıp pufluyor , isteksizce hareket ediyordum . Kulağıma eğilip “ sıkıldın değil mi ? “ diye sordu . “Evet , hem de çok “ diye cevap verdim . “ Amcığından sikilmek ister miydin ? “ diye sordu . Heycanlanmıştım , “ tabii , hadi , hemen “ diye cevapladım . Cep telefonunu alıp bir numara çevirip konuşmadan kapattı . Az sonra içeriye çok kısa boylu , şişman , kel kafalı bir adam girdi . Ne olduğunu anlayamadım . Adam karşımıza geçmiş bir televizyona bir bize bakıyordu . Pantolonunun arasından sikini çıkarıp eliyle oynamaya başladı . Adamın siki kendisinin aksine ince ama çok uzundu . İnce , uzun , eğri sik yay gibi olmuştu . “ Beni buna ******meyi düşünmüyorsundur umarım “ . “ Neden fena mı , amcığına sik istemiyor muydun . “ Rezil herif , arık bu kadarı da fazla “ diye yerimden fırlayıp kaçmaya çalıştım . Kısa , kel herif üzerime atlayıp yakaladı . Bir ip getirdiler ve ellerimi arkadan bağladılar . Şişko herif beni kucaklayıp koltuktakinin kucağına oturttu . Sikini götüme nişanlayıp kucağına oturttu . Elleriyle bacaklarımı aralayan şişko sikini amcığıma dayadı . Göbeğinden dolayı doğru düzgün sikemiyordu . Kendini geriye doğru atıp sikini ileri itti ve hohlaya , hohlaya sokmaya başladı . Alttan da götüme sokuyordu diğeri . Şişko memelerimi parçalayarak kısa sürede boşalıverdi şişko ve çekildi . Amcığımdan sızan meniler aşağıya götüme doğru sızıyor , alttaki sike bulaşıyor , kayganlaşan sikle beraber götüme giriyordu . Boşalacağı zaman üstünden kaldırıp önüne eğdi ve şişkonun menilerinin bulaştığı sikini ağzıma verip yalattı ve ağzımın içine boşaldı . Ellerimi çözdüler ve banyoya bıraktılar . Tuvalete kustum ve duş alıp giyindim ve eve eve geldim . Eve az önce geldim . Bir daha kesinlikle namusumla , normal bir hayat yaşayacağıma , her türlü sapıklıktan uzak duracağıma yemin ettim .

12.02.1997 , saat 11.00

Ooo , günlüğe yazmayalı bir yıl olmuş neredeyse . Zaten yazacak pek bir şey de olmadı . Kendimi tamamen derslerime verdim . Kıt kanaat geçiniyorum . ****** çocuğu doçentin hediyelerini nakde çevirdim azar azar harcıyorum . Hayatımdaki en mutlu yılım diyebilirim . Geçen yaz babamın memleketine gittim . Küçük bir ilçeydi gittiğim yer . Bana o kadar iyi davrandı ki babamın akrabaları , şaşırdım kaldım . Her gün bir yere davet ettiler , erkekler bırakın kötü gözle bakmayı mahcup mahcup oturdular . Ayrılacağım son gün hepsi garaja gelip beni uğurlamakla kalmamış her bir hediye de getirmişti . Ağlayarak ayrıldım ve yine geleceğime söz verdim . Onları da İstanbul’a çağırdım . Az önce günlüğüme eski yazdıklarımı okuyunca nasıl kendimden utandım anlatamam . Okurken babamın akrabalarını düşünüp ne kadar farklı dünyalar olduğunu düşünüp şaşırdım . İşin garibi herkes de bir diğerine özeniyor . Herkes kendi hayatının kıymetini bilmeli .

25.06.1997 , saat 21.30

Bu yıl çok iyi notlarla geçtim derslerimden . Bir ay önce tanıştığım Matematik bölümü son sınıf öğrencisi çocukla çıkmaya başladım . Çok iyi bir insan , saf ve temiz . Ancak yaşadıklarımdan sonra yüzüm yok onunla ciddi bir ilişki kurmaya . Açıkçası onu yakmak istemiyorum .

25.08.1997 , saat 17.000

Bu gün Rusya’dan bir mektup aldım . Annemin kocasından geliyordu . Maalesef annemi kaybetmiştik . Şoke oldum . Gerçi unutmuştum annemi ama , ölüm haberini alınca saatlerce ağladım . Şimdi gerçekten yapayalnızım . Trafik kazası geçirmişlerdi . Kocası da bir ay hastanede yatmış .

01.01.1998 , saat 08.00

Yılbaşında evde tek başıma oturup ders çalıştım ve erkenden yattım . Şu an sabah erken kalkıp çay demledim ve dışarıyı seyredip bir yandan günlüğümü yazıyorum . Çok huzurluyum şu an . Okulun bitmesine altı ay kadar var . Param çok az ama o zamana kadar yeter herhalde . Daha önce bahsettiğim Matematikte okuyan çocuk okulu bitirip öğretmen oldu . tayini Erzincan’ın bir ilçesine , Kemaliye’ye çıktı . Bana çok duygulu aşk mektupları yolluyor . Acaba evlenip yanına gitsem mi ? Hele bir okulu bitireyim . Geçenlerde yolda Namussuz doçente rastladım . Nefretle baktım suratına . Aslında kendime kızmam gerekir . O adi adamla nasıl yaşadım o pis ilişkileri , kendimden utanıyorum şimdi . Neyse çok şükür o günler çok geride kaldı .

09.09.1998 , saat 22.30

Okulumu bitirdim . Bana mektuplar yollayan Matematikçi izine geldi ve bana evlilik teklif etti . Düşünmek için zaman istedim . Fazla zamanı yokmuş . Akşam eve yemeğe çağırdım , detaylı konuşmamız gerektiğini söyleyerek , tamam dedi . Özenle sofra hazırladım . Menüde domates çorbası , yaprak sarması , salata , meyve , kemalpaşa tatlısı vardı . Beraberce konuşmadan yemeğimizi yedik . Yemeğin üstüne kahve içerken konuşmaya başladık ;

- Teklifimi düşündün mü ?

- Elbette

- Ne diyorsun

- Açık konuşayım . Seninle evlenmeyi çok isterim .

- E , sorun ne öyleyse , çalıştığım yeri mi istemiyorsun ?

- Hayır , oraya seve seve gelirim seninle

- E , peki

- Sadece ileride pişman olmandan korkuyorum

- Neden pişman olayım

- Bak ben öyle , nasıl söyleyeyim , pırıl pırıl birisi değilim

- Anlamıyorum , ne demek bu ?

- Yani benim önceden bazı ilişkilerim oldu . Bakire falan da değilim . Hatta bir süre beraber yaşadığım birisi de oldu

- Kimle ?

- Tanımazsın sen . Bizim bölümden bir hoca

- Ne , hoca mı ? Çıldırdın mı sen?

- Karar senin , ben açık konuştum işte

- Kafam çok karıştı , ben kalkayım sonra görüşürüz

- Peki

Bir hafta geçti , tekrar aramadı .Vazgeçti herhalde

10.01.1999 , saat 20.30

Şu an Edirne’nin bir ilçesinde öğretmenlik yapıyorum . Son günlerde kafayı çocuk sahibi olmaya taktım . Evlenmeyi çok istiyorum ama kafama uygun birisine rastlamıyorum .Çocuk doğurmayı çok istiyorum . Okula yeni gelen müdür bekar , iyi birine benziyor , hele biraz samimiyeti ilerletelim de ne olacak görelim

12.04.1999 , saat 20.45

Daha önce yazdığım müdürle evlenmeyi düşünüyoruz . İki gün önce evinde kaldım . Sabaha kadar seviştik . Bakire olmamama aldırmadı . Daha önce üç ay evli kalıp anlaşamayıp ayrıldığımı söyledim , pek aldırmadı . Otuz üç yaşındaki müdürle yarın nişanlanacağız . Oda evlenip çocuk sahibi olmayı düşünüyor

21.09.1999 , saat 22.00

Çok üzgünüm , dün başımdan büyük bir felaket geçti . Okuldan çıkmış eve doğru yürüyordum ki yanımda birden bir araba durdu ve içinden çıkan adam eliyle ağzımı kapattı ve kucakladığı gibi arabaya attı . Arabada bir şey koklattılar , bayılmışım . Yavaş yavaş kendime geldiğimde etrafımda gülüşmeler ve bağrışmalar duydum . Burnuma küf ve nem kokusu geliyordu . İyice ayıldığımda su şıkırtılarını duydum . Eski ,taş yapı bir hamamdı burası . Çocukluğumda anneannemi ziyarete gittiğimiz ilçede bir kere gitmiştim hamama . Kadınların koca memelerini ilk orada görmüştüm . Şimdi ise kadın olarak sadece ben vardım . Çırılçıplak soyup hamamın ortasındaki sıcak taşın üzerine yatırmışlardı . Altı tane erkek etrafa dizilmiş , kimisi yıkanıyor , kimisi bira içiyor , kimisi bana bakıyordu . Ben tam ayılınca hepsi de etrafıma toplandı . Peştamallarını atıp çırılçıplak kaldılar

- Ayıldı sonunda

- Oh , mis gibi vücudu var , bembeyaz , ne güzel sikilir bu

- Seni fahişe seni

- Bırakın beni , ne istiyorsunuz benden

- Herkese veriyorsun da bize neden vermeyeceksin yavrum

- Müdürle sabah akşam sikiştiğini bilmeyen mi var zilli

- Bizimki bir gecelik iş , ağlamayı kes ,sende zevk alacaksın söz sana

- Hadi artık arkadaşlar gevezeliği bırakın , daha birer posta bile sikmedik , vakit azalıyor

- Önce yıkayalım çocuklar , tertemiz sikeriz bu fıstığı

- Getirin şu lifi hah , sabunla sabunla , ohh , güzelce sür , her tarafına , tamam

- Dök , dök yıka iyice , dök daha

- Ben dayanamıyorum arkadaşlar , sokacağım artık

- Hoop , yağma yok neden önce sen sikiyorsun

- Haklı , büyükten küçüğe doğru sikelim en iyisi

- Hadi Hayri ağabey , başla o zaman , çabuk

İlk gelen en yaşlısıydı . Kırkının üzerindeydi sanırım . Kısa boylu , şişman , pos bıyıklı , saçları beyazlamış bir adamdı . Siki yarı kalkıktı . Biraz memelerimle oynadıktan sonra kalktı siki . Orta büyüklükte bir yarrağı vardı . Üzerime geçti , önce özenle sikini amıma soktu , daha sonra memelerimi yalayarak gidip gelmeye başladı . On beş dakika kadar gidip geldi . Etraftakiler sabırsızlanıyordu , işini bitirmesi için tezahürat yapıyorlardı . Oh çekip boşalmaya başladığında hep beraber oley çektiler . Üzerimden kalktı . Taslarla su getirip yıkadılar , tertemiz ettiler . İkinci sırada uzun boylu , ince , çelimsiz , saçları dökülmüş , sarışın biri geldi . Siki seyrettiklerinden dolayı kalkıktı . Üzerime geçip soktuktan sonra toplam on kez girip çıkmadan fışkırttı kalktı üzerimden . Üçüncü sıradaki ufak tefek sakallı adam beni yeniden yıkadıktan sonra yaklaştı . Cüssesine göre çok büyük bir yarrağı vardı . Daha önce bu kadar iri bir penisgörmemiştim . Bekletmeden soktu . Sokup çıkarttıkça ıslak amcığımdan çıkan sesler hamamda yankılanıyordu . Herkes susmuş sesleri dinliyordu . Ben de etkilendim o esnada . Gerçekten istemesemde zevk alıyordum . Bu ufak tefek adam gerçekten çok güzel sikiyordu . Ritmini hiç bozmadan uzunca bir süre sikti . Heyecan ve zevkten kalbim çarpıyordu . Kendimi sıkıyordum orgazm olmamak için . Bak sen de zevk aldın işte demelerinden çekiniyordum . Ancak uzun süre dayanamadım ve ohlaya ohlaya titreyerek orgazm oldum . Bu esnada manzaraya dayanamayan seyircilerden biri de eliyle oynayarak attırmaya başladı . Üzerimdeki de sikini çıkartıp göğüslerime doğru fışkırttı . Allahım ne kadar meni çıktı ufacık adamdan . İşer gibi otuz saniye süreyle attırdı göğüslerime . Dördüncü de yıkayarak çıktı üzerime . Ufacık sikiyle iki dakikada işini görüp çekildi kenara . Beşinci de memelerimin arasında kaydırıp boşaldı kısa sürede . Altıncı an küçükleriydi . Yirmi yaşında yoktu . Az önce orgazm olurken beni seyredip boşalan genç di bu . Yarrağı orta halliydi ama çok damarlıydı . Üzerime çıkıp götünü sallamaya başladığında , nasıl boşalacak bu , az önce boşaldı diye düşünüyordum . Ancak beklediğim gibi uzatmadı beş dakika kadar siktikten sonra çıkarıp göbeğime boşaldı . Hepside dağılıp yıkanmaya bira içmeye konuşmaya başladılar . Ben de gidip onlardan biri gibi yıkandım. Bir bira isteyip içmeye başladım . Ne yapayım nasıl olsa sabaha kadar sikecek bu ayılar beni , bari içki içeyim daha kolay dayanırım diye düşündüm . İki tane bira içtim . Acıkmıştım , yiyecek istedim ,bir tabak meyve verdiler yedim . Biraz da çilek reçeli kaşıkladım . Tekrar faaliyete geçmeye hazırlandılar . Göbek taşına beni koyup etrafımda halka oldular . Bu defa hepsi de yeni boşaldığı için işleri uzun sürecekti . Tek tesellim götten sikmeye niyetlenmemeleriydi . O işten tiksinmiştim çünkü . Bu defa sırayı boş verip rast gele sikmeye başladılar . Yorulan kenara geçiyor başka biri sikmeye başlıyordu . Ben de eğlenmeye başlamıştım . Hepsini sırt üstü yan yana yatırıp sırayla üzerlerine çıkıp hoplayıp zıpladım . İçimdeki fahişe yeniden uyanmıştı . Sonradan çok pişman olacağım şeyleri zevkle yaptım . Sırasıyla ******ttim kendimi . İlk boşalan genç ocuk oldu . Onu yıkanmaya gönderdim . Daha sonra sırasıyla boşalmaya başladılar . En sona en yaşlıları kaldı . Diğerleri dağılmıştı . Çok uzun süre sikti pos bıyıklı şişman adam . Elimle sikini tutup klitorisime sürdüm bir süre . Hoşlanmıştı . Yarrağı güzelce sabunlayıp klitorisimin üzerinde kaydırarak otuz bir çektirdim bir süre . Fazla dayanamayıp attırmaya başladığında ben de boşaldım . Daha sonra yıkanıp çıkmama izin verdiler . Şikayetçi olmamam için de tehdit ettiler . Eve gelip yatıp uyudum . Az önce kalkıp yemek yedim ve bunları yazmaya başladım .

10.01.2000 , saat 19.45

Yarın düğünüm var . Okulun müdürüyle evleneceğiz . Dün , düğün öncesi adetmiş , hamama götürdüler , olanları tiksintiyle hatırladım . O namussuzların birini geçen çarşıda gördüm . Hamallık yapıyordu . Pis pis sırıttı bana . Başımı önüme eğip çıktım

22.07.2000

Yine günlüğü ihmal ettik . Evliliğim çok iyi gidiyor . Tayinimiz de çıktı , İstanbul’a gideceğiz . Kocam çok seviniyor . Doğma büyüme İstanbullu . Ailesi ile ilişkileri kopuk . Görüşüyor ama çok sık değil . Beni de çok sevip sayıyor . Nihayet hamile kaldım . Çok mutluyum .

25.08.2002 , saat 14.00

İki yıldır hiçbir şey yazmamışım . Çocuğumla uğraşmaktan hiç vakit bulamıyorum . Bir kızım olduğunu bile yazmamışım . Bir buçuk yaşında şimdi . Kocamın ailesinin Göztepe’deki evinde kalıyoruz . Bir de araba aldık . Çok mutluyum . Bu günlüğü de yakacağım artık . Kocam görürse her şey alt üst olurs

1 yorum: